Regulament – Green Sugar & Secretele Ramonei te trimit în vacanță! – Green Sugar
Green Sugar & Secretele Ramonei te trimit în vacanță!

Regulament Campania promotionala „Green Sugar & Secretele Ramonei te trimit în vacanță!”

Subscrisa SC ORGANIC LINNEA SRL, cu sediul social in Bucuresti, Sector 5, Str. Păpușoiului nr. 2, cod fiscal RO28888626, reprezentată prin Pușcașu Gheorghe, in calitate de Director General, în calitate de organizator al campaniei promotionale „ Green Sugar & Secretele Ramonei te trimit în vacanță!” închei prezentul regulament.

Regulamentul Campaniei promotionale va avea următorul conținut :

Campania promotională „Green Sugar & Secretele Ramonei te trimit în vacanță!

Perioada campaniei: 1 iulie – 31 iulie 2023

 SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul campaniei promotionale „Green Sugar & Secretele Ramonei te trimit în vacanță!” (denumită în continuare „Campania”) este SC ORGANIC LINNEA SRL, cu sediul social in Bucuresti, Sector 5, Str. Păpușoiului nr. 2, cod fiscal RO28888626, reprezentată prin Pușcașu Gheorghe, in calitate de Director General (denumit in  continuare “Organizatorul”).

SECȚIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI

2.1.  Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți Participanții și pentru toate entitățile implicate în derularea Campaniei și în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, cu toate modificările și completările ulterioare; prevederile legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice și prevederile Regulamentului european 679/2016 privind protecția persoanelor fizice, în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

2.2. Regulamentul este întocmit și făcut public conform legislației aplicabile în România și este disponibil, în mod gratuit, oricărui participant, pe website-ul www.greensugar.ro

2.3. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

2.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta/întrerupe/prelungi Campania, cu condiția înștiințării prealabile a Participanților cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale care vor fi comunicate către public, prin actualizarea Regulamentului și publicarea Regulamentului, în forma actualizată, pe website-ul www.greensugar.ro, cu cel puțin 24 ore, înainte ca acestea să intre în vigoare.

 

SECȚIUNEA 3. ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI

3.1. Campania este organizată pe teritoriul României, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

3.2. Campania se desfășoară în perioada 1 iulie – 31 iulie 2023, ora 23:59:59, ora României.

 

SECȚIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

4.1. În Campanie se pot înscrie persoanele fizice, cetățeni români sau străini, rezidenți sau cu domiciliul sau resedința, chiar și temporară, în România, care au împlinit vârsta de 18 ani la data înscrierii în Campanie și care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament.

4.2. Înscrierea în Campanie presupune acceptarea implicită, integrală, expresă și neechivocă a prevederilor prezentului Regulament.

4.3. Nu au dreptul de a participa la această Campanie următoarele categorii de persoane:

– Persoanele care nu respectă condițiile prezentului Regulament;

– Angajați ai Organizatorului, precum și ai societăților afiliate Organizatorului;

– Angajați ai Agențiilor sau angajați ai oricăror alte societăți/entitați implicate în activități legate de organizarea și desfășurarea Campaniei;

– Rudele de gradul I și II (respectiv copii/părinți, frați/surori) și/sau soțul/soția angajaților menționați la punctele (ii) și (iii) de mai sus.

4.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate în art. 4.3.

SECȚIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

5.1. La Campanie participă toate produsele comercializate de către Organizator pe www.greensugar.ro, denumite în continuare“Produsele Participante”

5.2. Pentru a participa la Campanie, cu respectarea mecanismului prevăzut la articolul 6.1 in legătură cu achiziţionarea produselor participante, Participantii trebuie sa achizitioneze cel putin un produs, cu excepția cardurilor cadou (electronice).

 

SECȚIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

6.1.Pentru înscrierea validă în Campanie, este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:

  1. Participantul trebuie să aibă drept de înscriere potrivit prevederilor Secțiunii 4 de mai sus;
  2. Participantul trebuie să achiziționeze online, pe www.greensugar.ro, cel puțin unul dintre produsele participante, în perioada Campaniei și să poată face dovada de achiziție (numar de comanda si dovada ridicarii comenzii).
  3. Toate comenzile online pe www.greensugar.ro din perioada campaniei intra automat in tragere la sorti pentru premiu.

6.2. În cazul în care, la verificări ulterioare, Organizatorul constată ca numarul de comanda extras este afferent unei comenzi anulate sau neridicate de client, acesta va face o noua extragere.

6.3.  Organizatorul este îndreptățit sa ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum și a Organizatorului. Orice încercare de fraudare se soldează cu eliminarea Participantului în cauză din Campanie și cu sesizarea organelor de cercetare penală, Organizatorul urmând să informeze respectivul participant cu privire la această decizie.

 

SECȚIUNEA 7. PREMIUL CAMPANIEI

7.1. În cadrul Campaniei, va fi acordat următorul premiu:

Modalitate acordare premiu: Tragere la sorti

Descriere premiu: Tichet de vacanta prin directbooking.ro

Cantitate: 1

Valoare: 5000 RON (TVA inclus)

 

7.2. Specificațiile premiilor:

Voucherul de vacanță poate fi valorificat prin agenția de turism directbooking.ro

Valabilitatea voucherului este de 1 an de zile de la data emiterii.

Câștigătorul unui asemenea premiu va trebui să contacteze telefonic agenția de turism indicată, în interiorul perioadei de valabilitate a voucherelor, la numarul de telefon ……………………………., pentru a rezerva perioada dorita. Câștigătorul va trebui să menționeze agenției de turism că dorește să utilizeze un voucher din prezenta Campanie, alături de codul voucherului. În cazul în care pachetul turistic achiziționat depășește valoarea voucherului de vacanță, câștigătorul va plati diferența către furnizorul de servicii. În cazul în care pachetul turistic achiziționat are o valoare mai mică decât valoarea voucherului de vacanță, câștigătorul nu va primi diferența de bani.

7.3. Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor va avea loc pana la data de 10 august 2023

7.4. Câștigătorul premiului oferit în cadrul Campaniei nu are posibilitatea de a primi contravaloarea premiuluir în bani sau înlocuirea acestuia cu alte bunuri și nici nu poate solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiului câștigat.

 

SECȚIUNEA 8. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR ȘI ACORDAREA PREMIILOR

8.1. Participantii la aceasta Campanie trebuie sa pastreze documentele fiscale in original pana la publicarea listei castigatorilor validati pe canalele media ale organizatorului.

8.2. In cazul in care Organizatorul nu poate contacta potentialul castigator in termenul de doua (2) zile lucratoare, din motive independente de vointa sa, precum: numar de telefon incorect, telefon inchis, apeluri nepreluate, etc, potentilul castigator este automat invalidat, urmand a se proceda la contactarea rezervelor, in ordinea in care acestea au fost extrase, reluandu-se validarea in aceleasi conditii.

8.3. Etapa 2. Validarea telefonica

Organizatorul va contacta potentialul castigator  prin apel telefonic la numărul de telefon înscris in comanda, de minimum 3 ori, la ore diferite,  timp de doua (2) zile lucratoare pentru a-l instiinta ca este potential castigator si pentru a-i transmite cum poate intra in posesia premiului.

SECȚIUNEA 9. TAXE ȘI IMPOZITE

9.1.     Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru niciun fel de taxe, impozite sau alte restrictii de natura fiscala ori de alta natura care pot aparea in legatura cu premiul acordat sau cu ridicarea acestuia, cu exceptia obligatiei de a calcula, retine si vira impozitul pe venit calculat la valoarea premiului acordat (pentru premiile a caror valoare depaseste pragul de 600 lei) potrivit prevederilor Codului Fiscal din 2015. Pentru indeplinirea acestei obligatii, Organizatorul va solicita castigatorului urmatoarele date personale : nume, prenume, complete, si CNP.

9.2.     Prezenta promotie este organizata in scopul stimularii vanzarilor produselor Green Sugar si Secretele Ramonei.

 

SECȚIUNEA 10. ERORI, COMUNICĂRI NECORESPUNZĂTOARE

10.1.      Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare primirii sale nu vor fi in responsabilitatea Organizatorului.

SECȚIUNEA 11. LIMITAREA RĂSPUNDERII

11.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum și a Organizatorului. Orice încercare de fraudare se soldează cu eliminarea Participantului în cauză din Campanie și cu sesizarea organelor de cercetare penală, Organizatorul urmând să informeze respectivul participant cu privire la această decizie.

11.2. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.

11.3. Organizatorul nu iși asumă responsabilitatea pentru:

– Erorile în datele furnizate de către Participant. Acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanților. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de către participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificării câștigătorului sau înmânării premiului;

– Imposibilitatea câștigătorilor de a intra în posesia premiilor din motive independente de Organizator;

– Cazurile în care câștigătorul nu respectă condițiile de validare detaliate în prezentul Regulament Oficial;

– Situațiile în care numărul de telefon de pe care este realizată înscrierea nu poate fi identificat sau apelat (număr incorect, numărul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se află în aria de acoperire etc.) și ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie;

– Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către câștigător în legătură cu premiile câștigate, indiferent de natura acestor prejudicii, cu exceptia situațiilor expres prevăzute de lege și care ar institui o astfel de răspundere;

– Organizatorul nu va fi responsabil pentru întârzierile în livrarea/ înmânarea premiilor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia (de ex. furnizorii de servicii de curierat);

– Organizatorul nu este responsabil de starea premiului în momentul livrării premiului către câștigător. Organizatorul este responsabil doar de starea predării premiului către curier în scopul livrării catre câștigător.

– Din momentul primirii premiilor de către câștigător, Organizatorul nu mai răspunde de integritatea și calitatea acestora.

– Organizatorul nu va avea nicio răspundere față de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către participant în legătură cu această campanie.

– Organizatorul nu are nicio obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări necâştigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.

– Organizatorul își rezervă dreptul de a exclude definitiv orice persoană participantă în campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al campaniei. Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intenţie de influenţare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

SECȚIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

12.1    Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul si societatile implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte prevederile:

REGULAMENTULUI (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, in continuare „GDPR”);

Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002;

Legii 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare;

Codului Civil roman, precum si a tuturor actelor normative in vigoare care se aplica derularii acestei campanii.

12.2. Urmatoarele date personale vor fi colectate pe durata Campaniei promotionale:

 

(a) Pentru participantii in campanie: numele și prenumele, numarul de telefon mobil. Scopurile colectarii si prelucrarii bazei de date sunt: inscrierea in campanie, desemnarea castigatorului campaniei, alocarea premiului, centralizarea de rapoarte statistice cu privire la consumatori. Aceste date sunt prelucrate in vederea selectionarii castigatorilor campaniei.

(c) Pentru castigatorii premiilor acordate prin tragere la sorti: nume si prenume, data nasterii, numar de telefon mobil, adresa de livrare premiu, semnatura, voce, cod numeric personal (CNP).  Aceste date sunt prelucrate in vederea acordarii si livrarii premiului precum si in vederea respectarii obligatiilor fiscale de catre Organizator.

(d) Datele referitoare la persoanele care nu au castigat un premiu sunt stocate de Organizator timp de 6 luni, iar datele referitoare la castigatori sunt stocate timp de 10 ani, incepand cu anul urmator incheierii campaniei promotionale.

12.3.Prin înscrierea in Campanie, Participanții sunt de acord cu toate prevederile Regulamentului si se obliga sa le respecte ca atare, intelegand pe deplin toate efectele acestora. Drept urmare, în cazul în care vor caștiga, participantii accepta ca, pentru indeplinirea de catre Organizator a obligatiilor impuse de art. 42, alin. (2) din Ordonanta de Guvern nr. 99/2000, numele acestora si premiul castigat vor fi facute publice in conditiile mentionate mai sus in prezentul Regulament. Aceste informatii vor fi mentinute atata vreme cat este necesar pentru ca participantii sa formuleze contestatii, in conditiile art. 11.3 de mai sus, insa nu mai mult de data de 09.01.2023.

12.4. Inscrierea in Campanie, derularea si efectele acesteia implica colectarea si prelucrarea de date cu caracter personal. Datele personale care se colecteaza sunt: nume, prenume, semnatura, nr. de telefon, adresa de e-mail CNP in cazul castigatorilor de premii cu valoare mai mare de 600 lei pentru indeplinirea obligatiilor fiscale impuse de Codul Fiscal Organizatorului referitor la calculul, retinerea si virarea impozitelor pe venitul din premii.

12.5. Prin inscrierea si participarea in aceasta Campanie, persoana care este desemnata si validata ca si castigatoare a unui premiu a carui valoare depaseste suma de 600 lei (suma prag prevazuta la art. 110 alin. 4 litera a) din Codul Fiscal din 2015) are la cunostinta faptul ca trebuie sa prezinte Organizatorului informatii corecte si reale referitoare la numele si prenumele sau, cat si CNP-ul (codul numeric personal), intocmai cum apar acestea in actul de identitate. Prezentarea acestor informatii este imperativa pentru ca Organizatorul sa poata respecta obligatiile impuse de Codul Fiscal, si anume calcularea, retinerea si plata impozitului pe venitul din premii obtinut de castigator. Ca atare, Organizatorul va retine, pentru scopul mentionat anterior, cat si pentru evidentele sale contabile, datele transmise (nume, prenume si CNP) pe o durata care nu va depasi termenele impuse de legislatia in vigoare, respectiv 10 ani de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite.

 

12.6. Operatorul datelor personale (denumit in continuare „Operatorul”) enumerate la punctul 3 de mai sus este SC ORGANIC LINNEA SRL, cu sediul social in Bucuresti, Sector 5, Str. Păpușoiului nr. 2, cod fiscal RO28888626, reprezentată prin Pușcașu Gheorghe, in calitate de Director General.

12.7. Scopul colectarii si prelucrarii datelor personale mentionate la punctele 3 si 4 de mai sus il reprezinta: inscrierea in Campanie, derularea Campaniei, validarea castigatorului si atribuirea premiului, inmanarea premiului (direct sau prin curier rapid), beneficierea de premiul castigat, solutionarea eventualelor reclamatii referitoare la derularea Campaniei, formulate conform prevederilor din prezentul Regulament, precum si indeplinirea de catre Organizator si Imputernictul sau a obligatiilor prevazute de legislatia in vigoare si a interesului legitim.

12.8.  Temeiul juridic al colectarii si prelucrarii datelor personale mentionate la punctul 3 de mai sus il constituie campania promotionala adresata de catre Organizator publicului larg, acceptata de catre participanti prin inscrierea voluntara, conform art. 6 alin. (1), literele a) si b), c) din GDPR.

12.9. In afara de Organizator, categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal colectate in virtutea Campaniei sunt: societatile care furnizeaza servicii de curierat rapid (pentru transmiterea premiilor).

12.10. De asemenea, in virtutea art. 13, alin. (2) din GDPR, participantii sunt informati ca:

Datele colectate in virtutea prezentei Campanii sunt stocate de catre Operator pentru o perioada care nu va depasi prevederile impuse de legislatia in domeniu, luandu-se ca reper maxim termenul general de prescriptie de 3 ani (art. 2.517 Cod Civil), iar in cazul datelor necesare pentru evidentele contabile, 10 ani de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite potrivit legislatiei contabile in vigoare;

Beneficiaza de dreptul de a solicita Operatorului: accesul la datele cu caracter personal, rectificarea sau stergerea acestora, restrictionarea prelucrarii, dreptul de a va opune prelucrarii, precum si dreptul de a solicita portabilitatea datelor, toate aceste drepturi fiind explicate, pe scurt, mai jos;

Beneficiaza de dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul, fara ca acest fapt sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia, insa retragerea consimtantului echivaleaza cu imposibilitatea de inscriere in Campania promotionala sau cu imposibilitatea de a participa efectiv la Campania promotionala, dupa caz;

Furnizarea de date cu carater personal efectuata in virtutea prezentei Campanii reprezinta o obligatie contractuala (contractul, in acest caz, fiind reprezentat de relatia dintre Organizator si participant ca urmare a inscrierii voluntare a acestuia in Campanie), participantul fiind obligat sa furnizeze datele personale intocmai pentru a putea participa la Campanie, dar si o obligatie legala, Organizatorul fiind obligat sa solicite date personale pentru a respecta obligatiile impuse de legislatie in vigoare (cum ar fi, dar fara a se limita la Codul Fiscal din 2015, Legea contabilitatii nr. 82/1991, O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata). In cazul nerespectarii acestor obligatii contractuale si legale, persoanele doritoare nu se vor putea inscrie in campanie, iar odata inscrise, nu vor putea fi incluse in tragerea la sorti si nu vor putea beneficia de premiile puse in joc, de asemenea, Organizatorul va spus sanctiunilor contraventionale si/sau penale;

Au dreptul sa depuna plangere in fata Autoritatii Nationale Pentru Supravegherea si Protectia Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.S.C.P.).

12.11. Mai jos sunt descrise, pe scurt, drepturile pe care GDPR le confera persoanelor vizate:

(1) Dreptul de acces la date: orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Obtinerea confirmarii se face in baza unei cereri scrise, datate si semnate, adresate Operatorului, trimise la adresa acestuia mentionata la Sectiunea 1 din Regulamentul Oficial.

In cazul in care datele personale ale persoanei vizate sunt prelucrate de catre Operator, persoana vizata are acces la urmatoarele informatii:

(a)       scopurile prelucrării;

(b)       categoriile de date cu caracter personal vizate;

(c)       destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate, în special destinatari din țări terțe sau organizații internaționale;

(d)       acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă;

(e)       existența dreptului de a solicita operatorului rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal ori restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată sau a dreptului de a se opune prelucrării;

(f)        dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere;

(g)       în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile privind sursa acestora;

(h)       existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, menționat la articolul 22 alineatele (1) și (4) din GDPR, precum și, cel puțin în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.

(2)   În cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate către o țară terță sau o organizație internațională, persoana vizată are dreptul să fie informată cu privire la garanțiile adecvate în temeiul articolului 46 din GDPR referitoare la transfer.

(3)   Operatorul furnizează o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de persoana vizată, operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative. În cazul în care persoana vizată introduce cererea în format electronic și cu excepția cazului în care persoana vizată solicită un alt format, informațiile sunt furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent.

(4)   Dreptul de a obține o copie menționată la alineatul (3) din GDPR nu aduce atingere drepturilor și libertăților altora. – art. 15 GDPR

Dreptul la rectificare : se refera la corectarea, fara intarzieri nejustificate, de catre Operator a datelor cu caracter personal inexacte care o privesc pe persoana vizata, acesata avand dreptul de a obtine rectificarea datelor. – art. 16 GDPR

Dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) : dreptul de a solicita Operatorului stergerea datelor cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; retragerea consimtamantului si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; opunerea prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale. – art. 17 GDPR

Dreptul la restrictionarea prelucrarii: poate fi exercitat in cazul in care persoana contesta exactitatea datelor, pe o perioada care permite operatorului verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegala, iar persoana se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea; in cazul in care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; in cazul in care persoana s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei respective. – art. 18 GDPR

Obligatia de notificare privind rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal sau restrictionarea prelucrarii: Organizatorul comunica fiecarui destinatar caruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice rectificare sau stergere a datelor sau restrictionare a prelucrarii, daca acest lucru se dovedeste a fi posibil si daca nu presupune eforturi disproportionate. – art. 19 GDPR

Dreptul la portabilitatea datelor: In cazul in care pe parcursul derularii campaniei si a efectelor acesteia Organizatorul se schimba, persoana vizata are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc si pe care le-a transmis Organizatorului initial. Datele trebuie primite intr-un mod structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si are dreptul de a transmite aceste date noului Organizator, fara obstacole din partea Organizatorului initial. – art. 20 GDPR

Dreptul de opozitie: In orice moment, persoana vizata are dreptul de a se opune, din motive legate de situatia speciala in care se afla, prelucrarii datelor care o privesc atunci cand prelucrarea este necesara in scopul intereselor legitime urmarite de Operator (art. 6 alin. (1) lit. f din GDPR). Astfel, Operatorul nu mai prelucreaza datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care Operatorul demonstreaza ca are in continuare motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau ca scopul este constatatrea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment prelucrarii in acest scop a datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv crearii de profiluri, in masura in care este legata de marketingul direct respectiv. – art. 21 GDPR

Procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri: Persoana vizata are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care o privesc sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa. Cele mentionare anterior nu se aplica daca prelucrarea automata este necesara incheierii sau executarii unui contract cu Organizatorul, daca Organizatorul are o autorizatie in acest sens si daca persoana vizata si-a dat consimtamantul in mod explicit – art. 22 GDPR

12.12. Toate drepturile enumerate mai sus se exercita prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate, la sediul Organizatorului, mentionat in preambul, cat si la adresa de e-mail office@laboratoareleremedia.ro

12.13. Orice persoana vizata are dreptul sa inainteze plangeri catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, in cazul in care drepturile enumerate mai sus i-au fost incalcate sau a suferit vreun prejudiciu ca urmare a prelucrarii ilicite a datelor cu caracter personal.

12.14. Participantii la aceasta campanie declara ca sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament pe care si le-au insusit integral.

12.15. Campania poate inceta in cazul in care are loc o schimbare a cadrului legislativ care nu mai permite realizarea acesteia, ori in cazul unor modificari organizatorice care fac imposibila continuarea sa.

SECȚIUNEA 13. ÎNCETAREA/ ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI. FORȚA MAJORĂ

13.1. Campania poate înceta înainte de implinirea perioadei prevăzute în cazul producerii unui eveniment ce constituie fortă majoră*, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a asigura desfășurarea în bune condiții a Campaniei.

 

13.2. Campania mai poate înceta înainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Regulamentului.

*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial și care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o învocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră, confirmat de Camera de Comerţ și industrie a României. În înțelesul prezentului Regulament, constituie cazuri de forţă majoră următoarele evenimente:

  1. a) erori în tipărirea materialelor promoționale;
  2. b) tentative de fraudă ale mecanismului Campaniei;
  3. c) orice reglementare care poate aparea ulterior întrării în vigoare a Regulamentului și care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1082 şi 1083 Codul Civil. În cazul în care invocă forţa majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

SECȚIUNEA 14. CONTESTAȚII ȘI LITIGII

14.1. Participanții pot depune contestații în legătură cu desfășurarea Campaniei promoționale prin email la adresa office@laboratoareleremedia.ro, până la data de 30.08.2023 inclusiv. După această dată, nicio contestație nu va mai fi luată în considerare de către Organizator. Contestațiile vor fi soluționate în termen de 15 zile lucrătoare de la data depunerii acestora și un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicată sau la adresa poștală comunicată de către acesta.

14.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți, cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei, se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate în instantele judecătorești române competente.

Organizator,
SC ORGANIC LINNEA SRL

Reprezentata prin
Puscasu Gheorghe – Director General